Metoda školní písemky.

 

Dnešní zaměstnaný člověk si udělá čas aby z medií získal přehled o aktuálním světovém dění.Na diskuzi s kýmkoliv o získaných zprávách čas nezbude. Nemůže přerušit sledování zpráv v mediích, protože by ztratil souvislost a po zprávách ráno spěchá do práce, večer okolí nebo rodina sleduje další pořady ať v televizi, či na internetu.Nějakou diskuzí se rušit nenechá.

Pokud sám chci něco svému okolí sdělit, nebo se něco o postojích přátel či rodiny dovědět musím maximálně šetřit jejich čas. Většinou zbude čas jen na to, že souhlasí s názorem, že politika je věc špinavá,,navíc,že na příklad OSN je impotentní organizace, kterou třeba bez náhrady zrušit, ale názor jak si přestavují řešení téměř vždy chybí. Může to být názor zcela zcestný a hloupý. Pokud však nemáte názor žádný musíte právem mlčet.

Na střední škole jsme jednou měsíčně musili při vyučování vypracovat během jedné vyučovací hodiny písemnou práci na určené téma. Podobnou i když mnohem důležitější písemkou je i maturitní slohová práce.

V obou případech jste nucen se v krátkém čase vyjádřit o tématu, které by vás nikdy nenapadlo a o kterém jste dosud neuvažoval. Pokud nechcete dostat pětku musíte sdělit svůj názor . Proto mnohé články mého blogu formu školní písemky mají.

.